فونیکس

تیبا

توقف تولید

گروه بازرگانی ارم خودرو

شیراز - زارع

تیبا

 

تيبا با بهره گیری از موتور قدرتمند ۱۵۰۰ سی سی یورو ۴ از زمان تولید جایگاه مناسبی را در بین مصرف کنندگان داخلی و صادراتی پیدا کرده است. تیبا با ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله شتاب بالا و قدرت مطلوب موتور توانسته است با وجود استانداردهای سختگیرانه اهداف صادراتی را بعنوان خودروئی مطلوب در بسیاری از بازارها و حتی اروپا محقق سازد.

این محصول با طراحی زیبا از نظر بسیاری از مصرف کنندگان محصولی مناسب برای خانواده شناخته می شود و با تکیه بر این کارائی در کنار مصرف سوخت پائین خود یکی از خودروهای مناسب برای سفرهای بین شهری محسوب می شود.

مشخصات :

ابعاد(mm)

طول : ۴۱۰۵

عرض(بدون در نظر گرفتن آيينه ها) :۱۶۴۱

ارتفاع : ۱۴۸۴

فاصله دو محور جلو و عقب : ۲۴۱۰

حجم صندوق : ۳۶۷/۵ لیتر

وزن خالص : ۱۰۱۵ کیلو گرم

مصرف سوخت :

سيكل تركيبي : 95/6

ظرفيت باك : ۴۱

رينگ و لاستيك

سايز تاير   175/70 R13

نوع رينگ فولادی و آلومينيومی *

 

مشخصات فني

موتور

تعداد سيلندر : ۴ سيلندر خطي

حجم موتور cc : ۱۵۰۳

حداكثر قدرت  : ۸۷

حداكثر گشتاور : ۱۲۸

سيستم سوخت رساني : انژكتوري

گيربكس ۵ سرعته دستي

فرمان هيدروليك

سيستم تعليق

سيستم تعليق جلو    مك فرسون

سيستم تعليق عقب   Torsion beam

ترمز

جلو : ديسكي

عقب : كاسه اي

ايمني و تجهيزات

 

تجهيزات ايمني و رفاهي :

تیبا در دو نسخه معمولی و آپشنال به بازار عرضه گردیده. در نسخه معمولی آن شاهد : راديو پخش مجهز به یو اس بی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز ABS، آینه های جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل، سیستم تهویه مطبوع، شیشه بالابربرقی جلو، چراغ جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور (Levelling Switch)، سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، چراغ مه شکن جلو، عقب و چراغ خطر سوم، چراغ هشداردهنده عیب یاب موتور، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، كمربندهاي جلو با قابليت تنظیم ارتفاع

در نسخه آپشنال علاوه بر موارد ذکر شده شاهد :  مولتی مدیا و دوربین دید عقب، سیستم هشدار موانع دنده عقب ، آینه های جانبی برقی، صندلی چرم و تریم داخلی مشکی، سپر دو رنگ جلو، کفی صندوق عقب سه بعدی و زیرپایی سه بعدی ، شیشه عقب دودی، جلو پنجره آبكروم و استیکر، شیشه بالابرهای برقی عقب، سیستم هشدار دهنده ضد سرقت، نگهدارنده صندلی کودک می باشیم.

 

قیمت : 0 تومان

07191007788 09370917444 info@eramkhodro.ir
شرکت ارم خودرو