فونیکس

گروه بازرگانی ارم خودرو

شیراز - زارع

TIGGO7

  • حجم و نوع موتور (سی سی) : 1498 توربوشارژ
  • تعداد سیلندر : 4
  • انتقال نیرو : اتوماتیک DCT
  • حداکثر سرعت : 185
  • حداکثر گشتاور : 4000 ~ 1750 / 210
امنیت بالا ، امکانات رفاهی و لیست آپشن های بیشتر و دوام بالاتر خودروها در استفاده های روزمره خودروهای کراس اوور را بیش از پیش در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان محبوب ساخت. مصرف کنندگان ایرانی نیز از این قائده مستثنی نبوده و تجربه موفق شرکت مدیران خودرو در عرضه خودروهایی چون: X33،X22 و تیگو 5 شرکت را بر آن داشت تا محصول پرچم دار و استراتژیک خود را در سال 1396 جهت رقابت با رقبای بنام ژاپنی و کره ای به بازار عرضه نماید. خودرو تیگو 7 با تکیه بر تمایز در طراحی و مجهز بودن به تکنولوژی های روز صنعت خودرو مورد توجه مشتریان قرار گرفت. تعدادی از آپشنهای بکار گرفته شده در تیگو 7 به شرح زیر است:

امکانات رفاهی

سیستم اتوهلد و ترمز پارک برقی در خودزو تیگو 7 راحتی و امنیت در حین رانندگی را موجب شده و با استفاده از صفحه نمایش لمسی 9 اینچی قادر خواهید بود بسیاری از تنظیمات نظیر پخش موسیقی، استفاده از دوربین 360 درجه و سیستم تهویه خودرو را به کار گیرید.

پنج ستاره ایمنی از موسسه C_NCAP

این خودرودرای استاندارد طراحی میباشد که میتواند 5 ستاره ایمنی را دریافت نماید. 5 ستاره ایمنی به معنی کاملترین سطح ایمنی میباشد

سیستم پایداری الکترونیکی ساخت شرکت بوش آلمان

سیستم پایداری الکترونیکی سیستمی است که باعث کنترل مطلوب خودرو برروی سطح جاده شده و ثبات خودرو را درهنگام پیچیدن دربردارد..

سیستم کنترل در سربالائی(HHC)

سیستم کنترل در سربالائی (HHC) هنگام شروع به حرکت در یک سربالائی مانع از عقب رفتن خودرو شده و در عرض 2 ثانیه پس از آزاد شدن پدال ترمز اجازه می دهد وسیله نقلیه به راحتی شروع به حرکت کند. سیستم کنترل در سراشیبی (HDC) به راننده کمک می کند تا در سراشیبی های تند و لغزنده از سرعت معین بیشتر شتاب نگیرد .

قیمت : 0 تومان

07191007788 09370917444 info@eramkhodro.ir
شرکت ارم خودرو